فنگ شويي ذهن

وبلاگ نويسي

فنگ شويي ذهن

۱۰ بازديد

فلسفه فنگ شويي عملي است كه وسايل زندگي را در فضاهاي زندگي به منظور ايجاد تعادل با دنياي طبيعي تنظيم مي كند. هدف استفاده از نيروهاي انرژي و ايجاد هماهنگي بين يك فرد و محيط او است. همه مي دانند كه حضور در يك محيط تميز و متفكرانه چه احساس خوبي دارد. دقيقاً مانند اينكه يك خانه يا اتاق بهم ريخته احساس ناراحتي در شما ايجاد مي كند، ذهن نامرتب شما را از كار با حداكثر ظرفيت باز مي دارد.

هنگامي كه خانه شما بهم ريخته است، نمي توانيد خودكار هاي روي ميز را ببينيد و يا تلفن تان كه شروع به زنگ زدن كند را پيدا نمي كنيد. وقتي ذهن شما به هم ريخته است، احساس گير افتادن مي كنيد. تكرار همان افكار قديمي كه مانع شما مي شوند، شما را بدبخت مي كنند و لذت شما را مي دزدند. لذا براي رهايي از افكار و احساسات درگير كننده بهتر است با آموزش فنگ شويي آغاز كنيد.

فنگ شويي ذهن و تاثير آن بر زندگي

آيا از نرسيدن به خواسته خود خسته شده ايد؟ آيا احساس مي كنيد كه همكاران يا كارمندان شما به شما گوش نمي دهند و تعهدات خود را دنبال نمي كنند؟ در اين صورت، براي ذهن خود كمي فنگ شويي آماده كنيد.

براي فنگ شويي ذهن هارموني و جريان ايجاد كنيد، نه شلوغي و نااميدي

براي كساني كه با اين روش باستاني چيني آشنا نيستند، اين كار در مورد مكان گذاري و طراحي براي ايجاد فضاهاي هماهنگي و تعادل است. طرفداران مي گويند فنگ شويي خوب و “چي” يا جريان، تأثير مثبتي بر سلامتي، شكوفايي، رسيدن به اهداف و روابط خوب دارد.

براي فنگ شويي ذهن با دقت كلمات خود را بسازيد

ما بايد بدانيم كه چگونه مي توان از كلمات براي رفع نابساماني و موانع استفاده كرد تا ارتباط صريح داشته باشيم. استفاده دقيق و قرارگيري كلمات مي تواند به تعادل، جريان و هماهنگي برسد. گاهي اوقات ما بيشتر وقت خود را صرف ساختن كلمات خود مي كنيم تا قهوه سفارش دهيم تا اينكه اهداف، انتظارات، ترجيحات يا نااميدي ها را اعلام كنيم.

اگر به خواسته خود نرسيديد، عقب برويد و به انتخاب كلمات خود گوش دهيد. آيا قبل از شروع صحبت درمورد آنچه واقعاً مي خواهيد، روشن هستيد؟

براي پيام رساني فوري و ارسال پيام كوتاه  ما مجبور به صحبت يا نوشتن قبل از فكر هستيم. توقف كنيد و چند دقيقه طول بكشد تا آشفتگي را از بين ببريد و افكار خود را متعادل كنيد. شما واقعا چه مي خواهيد؟ نتيجه مورد نظر شما از اين تعامل چيست؟ اگر مطمئن نيستيد آن را بنويسيد و نگاه كنيد. آيا اين چيزي است كه مي خواهيد؟ اگر به اين نتيجه برسيد آيا اين باعث خوشحالي شما مي شود و يا نتايج دلخواه شما را تحويل مي دهد؟ در غير اين صورت نوشتن را ادامه دهيد تا زماني كه به وضوح و سادگي افكار خود پي ببريد.

براي فنگ شويي ذهن خود را ابراز كنيد

هنگامي كه افكار و كلمات خود را “فنگ شويي” كرديد تا مطمئن شويد كه با هم مطابقت دارند و با خواسته هاي شما هماهنگ هستند، وقت آن است كه اقدام كنيد. گام بعدي اين است كه خود را با وضوح، اعتقاد راسخ و دلسوزي بيان كنيد يا حداقل بدون سرزنش، قضاوت، درام يا اغراق.

برش درام

توجه به اين نكته مهم است كه هر زمان كه درمورد موقعيتي دراماتي وجود داشته باشد، مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه ارتباطات روشن به خطر مي افتد. در اين شرايط، عقب نشيني و هدف گيري در مورد نتيجه نهايي كه واقعاً مي خواهيد بدست آوريد از اهميت بيشتري برخوردار است. به همه طرف ها، همه احتمالات و همه جهات درگير نگاه كنيد. باز هم مانند فنگ شويي، ايجاد فضاي هماهنگي و تعادل است. درام موانعي براي دستيابي به خواسته هاي شما ايجاد مي كند.

فنگ شويي سلامتي

فنگ شويي با جانمايي همه ابعاد و وسايلي كه در طول روز با آن ها سر و كار داريم، سعي دارد تا نظم، آرامش و در نهايت سلامتي را وارد زندگي ما كند. براي فنگ شويي سلامتي بايد همه عوامل را در نظر بگيريم و با راهنمايي مشاوره فنگ شويي، براي فنگ شويي سلامتي اقدام كنيم.

نكات مهم در فنگ شويي خانه براي جذب انرژي و ثروت

با ايجاد فضايي هماهنگ با فنگ شويي، انرژي هاي مثبت و شادي را به خانه خود وارد مي كنيم.  همين انرژي ها به جذب ثروت در زندگي به ما كمك خواهد كرد. در اينجا چند نكته در مورد فنگ شويي آورده شده است كه بايد در هنگام تغيير دكوراسيون خانه به خاطر داشته باشيد.

آوردن طبيعت به خانه در فنگ شويي خانه

فنگ شويي مي گويد اگر پنجره بزرگي روبروي درب داشته باشيد، انرژي اتاق دقيقاً از پنجره بيرون رانده مي شود. به منظور حفظ انرژي اتاق مي توان از چندين روش مسدود كردن استفاده كرد.

مي توانيد پرده ها يا پرده ها را روي پنجره قرار دهيد تا انرژي را در خود داشته باشد. اما بهترين راه براي جلوگيري از انرژي با استفاده از گياهان است. قرار دادن گياهان گلدان در كناره هاي پنجره نه تنها باعث جذب انرژي مثبت مي شود بلكه شما را به طبيعت نزديك مي كند.

براي فنگ شويي خانه از رنگ هاي بيشتري استفاده كنيد

رنگ ها نقش بسيار مهمي در بالا بردن يا افت انرژي يك مكان دارند. تركيب رنگ هاي روشن مي توانند بلافاصله انرژي كسل كننده و منفي خانه شما را برطرف كنند. اگر در حال تغيير دكوراسيون خانه خود هستيد، بايد رنگ خانه را با استفاده از رنگ هاي روشن هماهنگ كنيد.

شما مي توانيد سايه هاي سفيد، خاكستري، آبي و سبز را در آن بگنجانيد و آنها را مطابق خواسته خود تضاد كنيد. شما همچنين مي توانيد از رنگ هاي پاستلي كه از خوش شانس ترين رنگها هستند مورد استفاده قرار دهيد.

محصولات فنگ شويي در فنگ شويي خانه

محصولات فنگ شويي نه تنها زيبايي بيشتري به خانه شما مي بخشد بلكه به حفظ هاله اي مثبت در اطراف آن نيز كمك مي كند. براي تكميل آن مي توانيد يك چشمه به همراه گياهان كوچك بونساي اضافه كنيد. نقاشي ها و آثار هنري فنگ شويي از ديگر گزينه هاي خوب براي پر كردن خانه با انرژي مثبت است.

همچنين يك مجسمه بودا مي تواند بر روي قفسه اتاق نشيمن يا ميز اداري شما قرار گيرد تا احساسات خوبي را به خود جلب كند.

در فنگ شويي خانه در هر دو طرف تخت فضاي خود را حفظ كنيد

فنگ شويي كاملاً قديمي و شناخته شده براي جذب انرژي مثبت در اتاق خواب از طريق گذاشتن فضا در دو طرف تخت است. اين براي صاحبان تخت هاي دو نفره و يك نفره اعمال مي شود. شما هرگز نبايد يك طرف تخت خود را به ديوار بچسبانيد و فقط طرف ديگر را باز نگه داريد.

گفته مي شود وقتي فضاي خود را در هر دو طرف بگذاريد، جريان انرژي خوب به روشي مناسب حفظ مي شود. از طرف ديگر، وقتي كنار تخت خود را به ديوار مي چسبانيد  جريان مثبت انرژي خود را مسدود مي كنيد.

شلوغ كردن خانه مانع ايجاد احساس خوب در فنگ شويي خانه

فنگ شويي در واقع ايجاد فضا براي جريان آسان انرژي مثبت است. گفته مي شود كه شما نبايد وسايل اتاق خود را فقط به خاطر نگهداري آنها پر كنيد. وسايل غير ضروري را كه استفاده اي ندارد و باعث ايجاد فضاي منفي در اتاق شما مي شوند، بيرون بياوريد. مبل خود را به گونه اي قرار دهيد كه در اصلي از آنجا قابل مشاهده باشد و هرگز آن را برعكس قرار ندهيد  زيرا گفته مي شود انرژي مثبت را مسدود مي كند.

مشاوره فنگ شويي

براي ايجاد آرامش و  فضايي متعادل با فنگ شويي بهتر است بر طبق نقشه باگوا حركت كنيد. توصيه ما براي پياده سازي نكات و قوانين فنگ شويي كسب راهنمايي از مشاور فنشگ شويي است.  براي فنگ شويي ثروت، فنگ شويي خانه، فنگ شويي ازدواج، فنگ شويي ميزكار و … بهتر است اين كار را با يك مشاور فنگ شويي شروع كنيد.

مسئله اين است كه ذهن مبتكر هر جنبه از زندگي شما است. در واقع شما مي توانيد همه چيزهايي را كه مي خواهيد از محيط اطراف خود پاك كنيد، اما تا زماني كه ذهن خود را شلوغ نكنيد. از كاهش وزن، سلامتي،  ازدواج و جذب عشق، پيشرفت در حرفه شما.  همه موفقيت هاي شما ريشه در نگاه ذهني شما دارد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.