صادرات به ارمنستان

۹ بازديد

بعد از پيوستن ايران به اتحاديه تجاري اوراسيا، تجارت خارجي ايران با ارمنستان رشد چشمگيري را تجربه كرد. رئيس اتاق مشترك ايران و ارمنستان هم اخيرا عنوان كرده كه يك فرصت طلايي براي ايران در ارمنستان ايجاد شده و اين كشور واردات كالا از تركيه را ممنوع كرده است. از آنجا كه ارمنستان داراي مرز خاكي با ايران است، اين فرصت ‌مي‌تواند منجر به افزايش صادرات كالاهاي ايراني به ارمنستان و حتي ديگر كشورهاي حوزه اوراسيا شود.  ارمنستان تنها كشور عضو اتحاديه ي اروپاست كه دارايي مرز زميني با ايران است و اين مرز باعث ايجاد منطقه ي تجاري آزاد و انگيزه ي بيشتر براي روابط تجاري و اقتصادي است و همچنين ارمنستان 41 امين شريك تجاري ايران در جهان است. ميتوان گفت ايران تقريبا 300 نوع كالاي متفاوت به ارمنستان صادر ميكند. شركت بازرگاني صادرات كالا تجارت طلايي ايران Golden Trade مي تواند در اين زمينه با شما همكاري كند.

چي به ارمنستان صادر كنيم ؟

محصولات غير آلياژ آهن / فولاد ، محصولات نفتي ، سنگ اهك ،پلاستيك ، نمك ، گوگرد ،شيشه و كود را به ارمنستان ، در ارمنستان ميوه هايي مانند مركبات به خوبي رشد ميكند اما برخي محصولات مانند سيب و هويج رشد نميكند.

ايران يك تامين كننده ي عمده براي ارمنستان است و محصولاتي مانند گوجه فرنگي ، خيار ، پياز ،ميوه هاي مركبات و حتي هويج را نيز به ارمنستان صادر ميكند. مقدار پياز صادر شده به ارمنستان در طول يك سال 300 تن بوده است .

محصولات مهم صادرات به ارمنستان علاوه بر پسته و زعفران محصولات صنعتي كشورمان هستند كه به دليل فناوري بالا در ساخت و كيفيت مناسب به كشور ارمنستان صادر مي شود.

صادرات كشمش به ارمنستان

اگر به دنبال صادرات كشمش به ارمنستان هستيد مي توانيد با شركت تجارت طلايي ايران همكاري داشته باشيد. ارمنستان از همسايه هاي شمالي كشورمان از جمله كشورهايي محسوب مي شود كه كشمش ايراني را وارد كرده و از آن استفاده مي كند.

صادرات پسته به ارمنستان

ارمنستان بازار بسيار مناسبي براي پسته ايران مي‌باشد. فروش پسته در ارمنستان به سبب ارزآوري و رشد ميزان صادرات از اهميت بسياري برخوردار است.  قيمت پسته در ارمنستان به سبب هزينه حمل ونقل كمتر (ارتباط زميني) مناسب تر مي‌باشد.

كشور ارمنستان كه داراي مرز زميني با ايران مي‌باشد از روابط تجاري و سياسي مناسبي با ايران برخوردار است و حجم مبادلات تجاري قابل قبولي با ايران دارد.
اين كشور چيزي حدود ۳ ميليون نفر جمعيت دارد و يكي از مقاصد صادرات مواد غذايي و كشاورزي ايران مي‌باشد.

صادرات به ارمنستان

صادرات به ارمنستان

صادرات مبل به ارمنستان

يكي از محصولات بسيار خوب كه در زمينه صادرات به شدت مورد توجه است، محصولي به نام مبلمان است. مبلمان ظرفيت هاي بسيار بالايي جهت صادرات دارد. مهم ترين كشور هاي هدف صادراتي ايران براي صادر كردن مبلمان، كشورهاي عراق، آذربايجان، تركمنستان، قزاقستان، افغانستان، تاجيكستان، ارمنستان، دبي، عمان و قطر هستند. ازبكستان، افغانستان و نيز حوزه خليج فارس و اروپا از جمله كشورهايي مي باشند كه از ايران به اين كشورها مبلمان صادر مي شود.

صادرات عسل به ارمنستان

صادرات عسل حاشيه سود بالايي دارد و يكي از بهترين كالاها براي صادرات است.اگر قصد صادرات عسل را داريد روي كيفيت و بسته بندي وسواس به خرج دهيد. ماندگاري طولاني مدت عسل، موجب كاهش ريسك صادرات عسل شده است. با استفاده از زنبور عسل محصولات متنوعي مانند عسل، موم، ژل رويال و گرده توليد مي‌شود.

صادرات گوجه فرنگي به ارمنستان

كشور ايران هفتمين كشور دنيا در توليد و صادرات گوجه فرنگي مي باشد . در سالهاي اخير به علت وجود روش هاي نوين در كشاورزي و افزايش سرمايه گذاري در اين صنعت رتبه هاي خوبي در زمينه صادرات نصيب كشور ايران شد كه با افزايش بهره وري و بازدهي محصولات با استفاده از بذر ها و مواد اوليه مرغوب در حال پيشرفت در اين زمينه مي باشيم .
بازار گوجه ايران با هدف شناسايي بازار گوجه فرنگي در داخل و خارج از كشور اقدام به عرضه محصولات كشاورزان سراسر كشور نموده است . اين شركت شرايط خريد و فروش را براي خريداران و توليد كنندگان بسيار راحت نموده است . صادر كنندگان گوجه فرنگي هاي گلخانه اي مي توانند جهت خريد محصول با اين شركت همكاري نمايند .

صادرات ميوه خشك به ارمنستان

ايران با توليد و صادرات انواع خشكبار باكيفيت و متنوع از جمله خرما، كشمش، توت، انجير، آلو و موارد ديگر، جايگاه خوبي در تجارت خارجي دارد.

اين امر با روي كار آمدن روش هاي جديد توليد ميوه خشك به روشي صنعتي، زمينه ي بسيار گسترده تري پيدا كرده است.

تا جايي كه تنوع بسيار خوبي را در ميان ميوه خشك هاي توليد شده شاهد هستيم، امري كه در توليد به روش سنتي و آفتاب خشك، با شديد كيفيت همراه بود.

توت فرنگي خشك، آلو شابلون اسلايس، سيب، پرتقال، كيوي، خرمالو و بسياري از ارقام متنوع ديگر، ميوه خشك هاي صنعتي توليد شده در كشور را تشكيل مي دهند.

اين محصولات در اغلب موارد به صورت اسلايس شده و حلقه شده، توليد مي گردند و به همين جهت تحت عنوان ميوه خشك اسلايس نيز شناخته مي شوند.

اما همان طور كه اشاره شد، خشكبار ايراني بازارهاي صادراتي خوبي را تجربه كرده و اينك با استفاده از فن آوري جديد خشك كردن ميوه به روش صنعتي، راه براي ارائه ي محصولاتي با كيفيت بيشتر و تنوع بالاتر همواره شده است.

صادرات زعفران به ارمنستان

يكي از گزينه هاي پرسود براي صادرات ، تجارت زعفران است. زعفران ايران در سراسر دنيا طرفداران بسياري دارد. براي راهنمايي در صادرات زعفران تيم حرفه اي ما در خدمت شماست.

صادرات ميوه به ارمنستان

صادرات پرتقال ، صادرات سيب ، صادرات گيلاس ، صادرات گلابي و … از عمده صادرات ميوه به ارمنستان هستند. براي صادرات ميوه به ارمنستان علاوه بر روش هاي نگهداري ، بسته بندي هم حائز اهميت است. براي اطلاع از تعرفه و جزئيات صادرات ميوه به ارمنستان با ما همراه باشيد.

صادرات سيب زميني به ارمنستان

صادرات محصولات زارعي، بخشي از كالاهاي صادر شده از مرز زميني به ارمنستان است. صادرات سيب زميني جهت مصرف روزانه و همينطور براي توليد چيپس به كارخانه ها صادر مي شود . شركت تجارت طلايي ايران هم تامين كننده و صادر كننده سيب زميني به ارمنستان مي باشد. براي راهنمايي بيشتر با ما در تماس باشيد.

صادرات خرما به ارمنستان

در ساليان اخير صادرات خرما به ارمنستان از جمله زمينه هاي رو به رشد در روابط اقتصادي بين ايران و ارمنستان بوده است كه از مهم ترين دلايل آن مي توان به همسايگي دو كشور و روابط سياسي خوب را نام برد. صادرات خرما در ايران در هفت دسته ي مضافتي، استعمران، شاهاني، زاهدي، بكاب، پياورم و ساير خرما قرار دارد. از اين ميان خرماي مضافتي به صور ساده و خشك بيشترين صادرات را به خود اختصاص داده است.

 

ویزای توریستی ارمنستان

شهروندان ایرانی جهت ورود به کشور ارمنستان نیازی به اخذ ویزا ندارند، در نتیجه جهت ورود به کشور ارمنستان مدارک خاصی نیاز نیست. شما با در دست داشتن پاسپورت خود برای مدت ۹۰ روز اجازه حضور در کشور ارمنستان را خواهید داشت. ویزای توریستی ارمنستان در بدو ورود به این کشور، در پایانه‌های مرزی زمینی و هوایی صادر می شود و سایر ویزاها توسط سفارت ارمنستان در تهران صادر می‌شوند.

معروف ترین غذاهای ارمنستان

۱- خوروواتس (Khorovats)

کباب خوروواتس را می توان محبوب ترین غذای ارمنستان دانست که در گردهمایی ها، رستوران ها و آشپرخانه های بیرون بر (کترینگ) یافت می شود. برای طبخ این غذا از گوشت و دنده گاو، خوک و بره استفاده می شود که پس از به سیخ کشیدن، آن را بر روی آتش کباب می کنند و ادویه های مخصوصی بر رو آن میریزند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.