بهترين راه تبليغ براي فروشگاه اينترنتي

۱۱ بازديد

اگر شما بهترين محصول دنيا را داشته باشيد، اما بدون تبليغات موثر براي وب سايت فروشگاهي و فروشگاه ساز خود، هيچكس از آن آگاهي پيدا نخواهد كرد. اگر وب سايت خود را در اينترنت راه اندازي كرده ايد به اين معني نيست كه همه به آن سر بزنند. اين كه آيا تبليغات در گوگل مي تواند سئوي سايت را بهبود ببخشد يا خير هميشه مورد بحث متخصص سئو قرار مي گيرد. بعضي ها فكر مي كنند كه پرداخت پول به گوگل و استفاده از گوگل ادورز مي تواند به صورت معجزه آسا رتبه آنها در جستجو هاي گوگل را افزايش دهد اما حقيقت اين نيست و در واقع، گوگل يك مرز مشخص ميان جايگاه نمايش تبليغ و رنكينگ ارگانيك وب سايت ها دارد. در ادامه به ميزان تاثير واقعي گوگل ادورز يا تبليغات در گوگل را بر سئو سايت بررسي مي كنيم.

گوگل دو نوع سيگنال رتبه بندي دارد، سيگنال هاي مستقيم و سيگنال هاي غير مستقيم، سيگنال هاي مستقيم فاكتور هاي رتبه بندي هستند كه از نظر آماري تاثير محسوسي روي رنك بندي و افزايش ترافيك وب سايت ها دارند، از مهمترين اين سيگنالهاي مستقيم مي توان به بك لينك اشاره كرد.

سيگنال هاي غير مستقيم، فاكتور هايي هستند كه به صورت نامحسوس و غير مستقيم رتبه بندي وب سايت را تحت تاثير قرار مي دهند. علت اين كه اين سيگنال ها را غير مستقيم مي ناميم اين است كه نمي توان اطلاعات و آمار دقيقي از ان ها ارائه داد. از مهم ترين اين سيگنال ها مي توان به شبكه هاي اجتماعي اشاره كرد.

و اما درباره تبليغات در گوگل مي توانيم بگوييم، لينك هاي گوگل ادوردز به عنوان بك لينك شناخته نمي شوند و ربات هاي گوگل هيچ گاه لينك هاي تبليغاتي حال چه از خود گوگل باشد و چه سايت هاي ديگر را به عنوان بك لينك به حساب نمي آورند. لينك هاي تبليغاتي گوگل به علت اين كه در فريم هاي تبليغاتي هستند از چشم ربات هاي خزنده گوگل مخفي مي مانند. پس اگر خيال مي كرديد كه با استفاده از گوگل ادوردز مي توانيد رتبه ارگانيك خود را در نتايج جستجو بالا ببريد و سئو سايت خود را بهبود ببخشيد اشتباه بود.

و اما درباره تاثير غير مستقيم تبليغات در گوگل بايد بگوييم عده اي بر اين گمانند كه اين كار مي تواند به شكل غير مستقيم رو سئوي وب سايت تاثير بگذارد. اين حرف اشتباه به نظر نمي آيد چرا كه با تبليغات در گوگل و آمدن سايت به رتبه هاي نخست جستجو فوايد زيادي براي سايت حاصل مي شود كه از جمله آنان مي توان به موارد زير اشاره كرد

تبليغات اينترنتي

هنگامي كه از نرم افزار براي انجام خريد استفاده مي شود، به عنوان تبليغات برنامه اي شناخته مي شود. تبليغات آنلاين شامل بازاريابي ايميل، بازاريابي موتورهاي جستجو (SEM)، بازاريابي در رسانه هاي اجتماعي، بسياري از انواع تبليغات نمايشگر (از جمله تبليغات بنر وب) و تبليغات تلفن همراه است .

پر بازديد ترين و تقريبا به صرفه ترين راه تبليغات است، كه ميتواند مخاطبان زيادي را به شما علاقمند كند، يكي از رسانه هاي قدرتمند و پر بازديد كه تبليغات در آن روش هاي مختلي دارد .

تبليغات اينترنتي كه به آن بازاريابي آنلاين نيز مي گويند، نوعي بازاريابي و تبليغات است كه از اينترنت براي ارسال پيام هاي بازاريابي تبليغاتي به مصرف كنندگان استفاده مي كند. بسياري از مصرف كنندگان تبليغات آنلاين را بي نظمي مي دانند .

تبليغات بنري

تبليغ بنري نوعي تبليغات در شبكه جهاني وب است كه توسط يك سرور، تبليغ ارائه مي شود. اين شكل از تبليغات آنلاين مستلزم جاسازي تبليغات در يك صفحه وب است .

در نظر گرفته شده است تا با پيوند دادن به وب سايت تبليغ كننده ، ترافيك را به يك وب سايت جلب كنيد. در بسياري موارد، بنرها توسط يك سرور تبليغاتي مركزي تحويل داده مي شوند .

تبليغات ويديوئي

تبليغات ويدئويي شامل تبليغات نمايشگر آنلاين است كه داراي ويدئو در داخل آنها است. واحدهاي تبليغاتي بكار رفته در اين نمونه به صورت پيش نمايش، ميان رده و پست الكترونيكي است و همه اين واحدهاي تبليغاتي مانند تبليغات سنتي است كه شما در تلويزيون مي بينيد.

وب سايتهاي پخش مانند Sky.com و itv.com چنين تبليغاتي را در سايت هاي خود انجام مي دهند، مانند وب سايت هاي روزنامه مانند Telegraph و The Guardian .

تبليغات متني

تبليغات درون متني نوعي از تبليغات متني است كه در آن كلمات كليدي خاص در متن يك صفحه وب با تبليغات و يا واحدهاي اطلاعاتي مرتبط مطابقت دارد .

تبليغات درون متن لينك هاي مستقيم را به متن صفحه وب مي دهد .

بازاريابي ايميلي

بازاريابي پست الكترونيكي عمل ارسال پيام تجاري به طور معمول براي گروهي از افراد با استفاده از ايميل است .

به مفهوم گسترده خود، هر ايميلي كه براي مشتري بالقوه يا فعلي ارسال مي شود، مي تواند بازاريابي ايميل در نظر گرفته شود .

اين امر معمولاً شامل استفاده از ايميل براي ارسال تبليغات، درخواست تجارت يا فروش و يا فروش انحصاري است و به منظور ايجاد وفاداري، اعتماد يا آگاهي از برند است .

ايميل هاي بازاريابي را مي توان به بانك اطلاعاتي مشتري ارسال كرد. اين اصطلاح معمولاً به ارسال پيام هاي ايميل با هدف تقويت ارتباط بازرگان با مشتريان فعلي يا قبلي، تشويق وفاداري مشتري و تكرار مشاغل، دستيابي به مشتريان جديد يا متقاعد كردن مشتريان فعلي براي خريد چيزي فوري و اشتراك گذاري تبليغات شخص ثالث اطلاق مي شود .

بازاريابي محتوا

سازماندهي براي بازاريابي محتوا، چگونگي سازماندهي شركت ها براي ايجاد هماهنگي محتوا را نشان مي دهد .
نوعي بازاريابي است كه در ايجاد، انتشار و توزيع محتوا براي مخاطبان هدفمند بصورت آنلاين متمركز است .
اغلب توسط مشاغل به صورت زير استفاده مي شود :
توجه را جلب كرده و منجر به توليد مي شود.
پايه مشتري خود را گسترش دهيد.
فروش آنلاين را ايجاد يا افزايش دهيد.
آگاهي يا اعتبار برند را افزايش دهيد.
يك انجمن آنلاين از كاربران را درگير كنيد.
بازاريابي محتوا مخاطبان را به خود جلب مي كند و با ايجاد و به اشتراك گذاري محتواي رايگان با ارزش، مخاطبان را به مشتري تبديل مي كند. اطلاعات ارزشمندي را در اختيار مصرف كنندگان قرار مي دهند و تمايل به خريد محصولات از شركت را در آينده ايجاد مي كنند .

تبليغات موبايل

تبليغات موبايل نوعي تبليغات از طريق تلفن هاي همراه يا ساير دستگاه هاي تلفن همراه است. اين زير مجموعه اي از بازاريابي موبايل است .

استفاده از بازي ها و اپليكيشن هاي مختلف فضايي در جهت تبليغات اينترنتي به كسب و كارهاي مختلف اختصاص داده است .

تبليغات كليكي

تبليغات كليكي يا (PPC) ، يك مدل تبليغاتي اينترنتي است كه براي هدايت ترافيك به وب سايت ها استفاده مي شود، كه در آن يك تبليغ كننده به يك ناشر “به طور معمول موتور جستجو ، صاحب وب سايت يا شبكه” پرداخت مي كند .

پرداخت به ازاي هر كليك معمولاً با موتورهاي جستجوي سطح اول (مانند Google Ads و Bing Ads) همراه است. با موتورهاي جستجو معمولاً تبليغ كنندگان عبارات كلمات كليدي مربوط به بازار هدف خود را پيشنهاد مي دهند

در مقابل، سايت هاي محتوا معمولاً به جاي استفاده از يك سيستم مناقصه، قيمت ثابت را براي هر كليك مي گيرند .

شبكه هاي اجتماعي مانند فيس بوك و توييتر نيز به عنوان يكي از مدل هاي تبليغاتي خود، پرداخت هزينه هر كليك را تصويب كرده اند .

گوگل ادورز ( Adwords )

Google Ads، يك بستر تبليغاتي آنلاين است كه توسط Google ساخته شده است. در آنجا تبليغ كنندگان براي نمايش تبليغات مختصر، ارائه خدمات، ليست محصولات، محتواي ويديو و توليد نصب برنامه هاي تلفن همراه در Google هزينه پرداخت مي كنند.

Google Ads به منبع اصلي درآمد Google تبديل شده و به كل درآمد تبليغاتي گوگل ۹۵.۴ ميليارد دلار در سال ۲۰۱۷ كمك كرده است. Google Ads خدمات را تحت مدل قيمت گذاري براي هر كليك (PPC) ارائه مي دهد .

اگرچه مي توان از يك استراتژي مناقصه پيشرفته براي دستيابي به صورت خودكار از پيش تعيين شده براي هر هزينه (CPA) استفاده كرد، اما اين نبايد با يك مدل واقعي قيمت گذاري CPA اشتباه گرفته شود .
سومين مركز بزرگ ايالات متحده، Googleplex دفتر Google است كه در Mountain View واقع در كاليفرنيا واقع شده است.

مهندسي Google AdWords در Googleplex مستقر است و دفاتر اصلي ثانويه در لس آنجلس و نيويورك است 



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.