رنگ پذير بودن فايبرسمنت برد!مزيت يا ضعف؟

۵ بازديد

همانطور كه مي دانيد ظاهر فايبرسمنت برد به طور كلي خام است و تقريباً رنگ سيمان مورد استفاده در تركيب آن است. البته مي توان فايبرسمنت بردهايي كه در تركيب آنها دانه بندي رنگي مانند Eternit وجود دارد را از اين دسته جدا دانست. فايبرسمنت برد به طور كلي مانند سيمان عمل مي كند و با رطوبت ناشي از بارندگي يا بخار در هوا ، مشكلي براي آن ايجاد نمي شود و سالها دوام مي آورد. با توجه به اين موضوع كه اين روزها در طراحي و اجراي نماي ساختمانها از طرح هاي مدرن و رنگي يكدست يا تناليته مختلف به عنوان متريالي جذاب و كارا براي ايجاد نماي مدرن استفاده مي شود نياز به رنگ آميزي سمنت برد بسيار احساس مي شود.

رنگ پذير بودن فايبرسمنت برد!مزيت يا ضعف؟

براي رنگ آميزي فايبرسمنت برد، بايد پشت پنل فايبر سمنت برد با عايق مخصوص آب بندي (سيل) پوشش داده شود تا از نفوذ آب از پشت پنل و طبله كردن رنگ جلوگيري شود. بايد توجه داشت كه براي رنگ آميزي نماي سمنت برد حتما بايد از رنگهايي كه تنفس پذير هستند مانند رنگهاي پايه آب(آكريليك) مخصوص نما استفاده كرد ، قبل از رنگ آميزي بايد از پرايمر مخصوص سمنت برد براي ايجاد بستر مناسب و بدون آلودگي و گرد و غبار و براي چسبندگي بهتر رنگ به فايبر سمنت برد استفاده كرد. براي ايجاد سطح يكپارچه و بدون درز قبل از رنگ آميزي بايد از پلاستر مخصوص سمنت برد(بتونه سمنت برد) استفاد كرد.

چگونگي اعمال رنگ روي فايبرسمنت برد

براي اعمال رنگ روي فايبرسمنت برد ، ابتدا بايد سطح نما را از گرد و غبار يا احتمالاً لكه هاي گچ و سيمان تميز كنيد. پس از تميز كردن سطح ، اتصالات و تقاطع گوشه هاي بيروني و داخلي و اطراف پنجره ها و محل تلاقي فلاشينگ ها بايد با چسب پلي اورتان آب بندي شود. همچنين چسب بايد در مفاصل بين دو پنل كه به صورت مفصل انبساطي قرار گرفته اند تزريق شود. همچنين ، در روكش هايي كه از فايبرسمنت برد ساده استفاده مي شود ، بايد از عمليات بتونه كاري روي پيچ ها استفاده كرد.

اجراي طرح هاي متنوع و زيبا بر روي فايبرسمنت برد با استفاده از رنگ

اجراي طرح هاي مختلف ، متنوع و زيبا بر روي فايبرسمنت برد با استفاده از رنگ هاي پتينه از گزينه هاي ديگري است كه مي توان از آنها در داخل بنا و يا در نما از آن استفاده نمود . فايبر سمنت برد طرح بتن ، اجراي طرح كهنه كاري و طرح هاي سنتي مي تواند مانند تابلو هاي نقاشي با ابعاد بزرگ نقش موثري در خلق فضاي داخلي داشته باشد .

مدرن سازان راديس با كادري مجرب و متخصص سعي در اجراي تخصصي و صحيح اين نما و از بين بردن مشكلات ناشي از پس از نصب اين نما دارد. تيم مهندسي مدرن سازان راديس طرح دلخواه شما را با رعايت كامل اصول و استانداردهاي ساز و كار خشك فايبر سمنت برد و كي پلاس اجرا مي كنند. تيم فروش مدرن سازان راديس با بروزترين قيمت ها و تخفيف هاي ويژه پاسخگوي شما در تمام ساعات شبانه روز هستند.

شركت مدرن سازان راديس اين اطمينان را به شما مي دهد كه فايبر سمنت، نماي خانه شما را متحول خواهد كرد. اين محصول، يك سرمايه‌گذاري هوشمندانه در نماي ساختمان است.  شما مي توانيد براي كسب اطلاعات مربوط به شروع كار با فايبرسمنت با شركت مدرن سازان راديس كه نماينده انحصاري فروش و اجراي فايبرسمنت و توليد كننده فايبرسمنت برد در ايران مي باشد در ارتباط باشيد . همين امروز با ما تماس بگيريد و از مشاوه هاي رايگان مجموعه راديس بهره مند شويد ، كارشناسان ما در تمامي ساعات شبانه روز پاسخ گوي شما عزيزان هستند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.