اجاره ويلا در زيارت

۱۳ بازديد

اجاره ويلا در زيارت گرگان با تنوع بيش از 88 ويلا در نقاط مختلف زيارت با قيمت هاي متفاوت ، روستاي زيارت يكي از بي نظيرترين روستاي هاي منطقه شمال است كه همه وقتي به گرگان سفر مي كنند دوست دارند از اين منطقه ديدن كنند. اما اولين چيزي كه به آن فكر مي كنند اجاره ويلا در زيارت است. بيشتر مردم دوست دارند به جاي اينكه هزينه زيادي را بابت اقامت در زيارت پرداخت كنند بتوانند با اجاره سوئيت ارزان در زيارت هزينه ها را مديريت كنند. گاها داشتن يك ويلاي اجاره اي با ويوي جنگل در زيارت بسيار لذت بخش مي باشد. شما مي توانيد بهترين سوئيت هاي اجاره اي و ويلاهاي بي نظير با چشم اندازي جنگل و كوه با امكانات رفاهي را در اين روستا رزرو كنيد. اجاره ويلا در روستاي زيارت گرگان بسيار طرفدار دارد و شما بايد حداقل 10 روز قبل براي اجاره ويلا زيارت اقدام كنيد تا بتوانيد بهترين ويلاهاي اجاره اي را رزرو كنيد. اكثر مردم دوست دارند به جاي پرداخت هزينه زياد براي اقامت در گرگان ، با اجاره سوئيت ارزان در زيارت هزينه هاي خود را كاهش دهند. با اجاره ويلا و سوئيت در ناهارخوران گرگان مي توانيد لذت يك سفر بي نظير را در خاطرات خود رقم بزنيد. براي اجاره سوئيت ارزان در زيارت كافي است با چند كليلك به گزينه مناسب خود برسيد.

اجاره سوئيت ارزان در زيارت

اجاره سوئيت ارزان در زيارت بدين معني نيست كه ويلاي شما خوب نيست. فقط اين دسته از سوئيت ها در حاشيه روستا با امكانات كمتري مي باشد و بهترين گزينه براي افرادي مي باشد كه به دنبال گردش و تفريح هستند و فقط براي استراحت در شب به فكر اجاره سوئيت ارزان در زيارت مي باشند. البته دور بودن سوئيت در زيارت از محيط مياني روستا يك مزيتي كه دارد، اين است كه از شلوغي ها دور هستيد. زيرا در فصل هايي كه مسافران زيادي به زيارت سفر مي كنند مناطق مياني روستا و نزديك به روستا پر از گردشگراني است كه به دنبال اجاره ويلا و سوئيت يا در حال تفريح هستند و اگر دلتان براي آرامش لك زده، اجاره سوئيت ارزان در زيارت مناسب شما نيز مي باشد.

اجاره سوئيت در زيارت گرگان

سايت گلستاني ها بهترين مرجع براي اجاره سوئيت در زيارت مي باشد كه شما ميتوانيد بهترين سوئيت ها , ويلاها و كلبه هاي بومگردي در روستاي زيارت را با قيمتهاي متنوع اجاره نماييد. اجاره ويلا در زيارت كار بسيار سختي نيست و در اين روستا سوئيت هاي اجاره اي بسيار زيادي وجود دارد كه شما با توجه به بودجه خود مي توانيد براي اجاره ويلا در روستاي زيارت يكي از اين ويلاها را رزرو كنيد.فقط به اين نكته توجه داشته باشيد كه اين روستا مسافران زيادي را در خود جاي مي دهد و بايد حتما قبل از رفتن ويلا و سوئيت خود را رزرو كنيد.

اجاره ويلا استخردار در زيارت گرگان

روستاي زيارت داراي ويلاهاي زيادي مي باشد و يكي از پرطرفدارترين ويلا در زيارت ويلاي استخردار مي باشد كه شما مي توانيد علاوه بر استفاده از طبيعت از استخر براي تفريح در داخل ويلا استفاده كنيد.

اجاره آپارتمان مبله تك در خواب در زيارت

اين سوئيت آپارتمان داراي يك واحد تك خواب در طبقه همكف و با حياط زيبايي مي باشد كه ظرفيت 4 نفر را را دارد ولي تراس ندارد اما شما يك حياط دنج براي خلوت هاي دونفره داريد و قيمت اين سوئيت در زيارت از شبي 250 هزار تومان مي باشد. امكانات اين ويلا كامل مي باشد و شامل تختخواب دو نفره , بخار ي برقي و بخاري نفتي , ميز ناهارخوري , ... مي باشد. ويلا در منطقه اي بسيار زيبا و ديدني مي باشد و بهترين گزينه براي زوج هاي جوان ميباشد.

اجاره ويلا دو خواب در زيارت براي 6 نفر

اين سوئيت آپارتمان دو خوابه در دو طبقه مي باشد كه هر كدام از طبقات داراي ظرفيت 6 نفر مي باشند. سوئيت داراي تراس بسيار زيبا رو به جنگل مي باشد  و با قيمت از شبي 400 هزار تومان مي باشد. البته در ايام تعطيلات اين قيمت ها كمي متفاوت تر مي باشد و براي مسافريني كه هميشه مهمان ما باشند و يا در تعداد شبهاي متوالي درخواست اجاره ويلا در زيارت را داشته باشند تخفيف نيز قائل مي شويم.

امكانات سوئيت آپارتمان مبله دو خواب در زيارت مانند مبلمان , تختخواب دو نفره , لوازم پخت وپز , ميز ناهارخوري و براي گرمايش از بخاري نفتي و برقي و سرمايش پنكه مورد استفاده قرار مي گيرد.

تراس ويلا نقلي و با ويوي مناسبي ميباشد و اگر به دنبال اجاره ويلا در زيارت هستيد و به نظافت ويلا اهميت مي دهيد يكي از بهترين گزينه ها براي اجاره ويلا در روستاي زيارت مي باشد.

مزيت اجاره ويلا زيارت  قرار گرفتن در نزديكي يك رستوران با طبخ انواع غذاهاي سنتي و مدرن مي باشد و شما به آساني مي توانيد هر نوع غذايي را به دلخواه سفارش دهيد. اين سوئيت آپارتمان را مي توانيد با قيمت 250 هزار تومان در تعطيلات براي اقامت در روستاي زيارت رزرو نماييد.

اجاره  ويلا لوكس در زيارت

از آنجايي كه مسافران زيادي به روستاي زيارت سفر ميكنند و هر گردشگري با توجه به نياز خود به دنبال اجاره ويلا در زيارت است از اين رو شما در زيارت شاهد تنوع بسيار زيادي در ويلا هستيد. شما براي اجاره ويلا لوكس در زيارت دچار مشكل نخواهيد شد چرا كه مي توانيد با توجه به بودجه اي كه در نظر گرفته ايد براي اقامت در زيارت سوئيت و يا ويلا رزرو كنيد.

اين ويلاي لوكس واقع در طبقه 6 مي باشد اما ديدن منظره رويايي روستاي زيارت از روي تراس ويلا اين موضوع را بي اهميت مي كند. اين ويلاي لوكس بهترين گزينه براي خانواده هايي كه داشتن يك ويلاي تميز با ويوي عالي براشون مهمه و پيشنهاد مي كننند براي اجاره ويلا در زيارت همراه گلستاني ها باشين.

بومگردي در زيارت گرگان

روستاي زيارت هم مانند تمامي روستاهاي گردشگري ديگر داراي كلبه هاي بومگردي مي باشد. كلبه بومگردي زيارت نشان از سبك زندگي مردمان روستايي آن منطقه را دارد. آب و هواي بي نظير در ميان خانه هاي روستايي به دور از تكنولوژي امروزه بسيار لذت بخش و هيجان انگيز است. به شما پيشنهاد مي كنيم كه حتما در سفر خود براي اقامت از كلبه بومگردي زيارت نيز استفاده نمايند.

تجربه يك زندگي روستايي با طعم غذاي محلي و عطر نان تنوري. كلبه بوم گردي خانه دوست زيارت براي حفظ زندگي روستايي به صورت كف خواب مي باشد و همچنين اتاق اتاق طراحي شده است. هر 5 نفر مي توانند يك اتاق را با منظره زيبا براي اقامت انتخاب نمايند و هزينه اقامت در اين مجموعه براي هر نفر با صبحانه محلي و چاي عصرانه 70 هزار تومان مي باشد.

قيمت اجاره سوئيت در زيارت گرگان

قيمت اجاره سوئيت در زيارت با توجه به شرايط ممكن داراي تنوع بسيار زيادي مي باشد. اين ويلاها با توجه به امكانات و محيطي قرار گيري قيمت هاي متفاوتي نيز دارند.

پيشنهاد بي نظيره ما براي شما ، استفاده از وب سايت گلستان است كه ميتواند راهنما‌ و راهگشاي خوبي جهت مقايسه قيمت اجاره سوئيت در زيارت باشد تا انتخاب ايده آلي داشته باشيد به اين ترتيب سفر اقتصادي به همراه تفريحات بيشتر را تجربه خواهيد كرد و از ارزاني قيمت سوئيت در زيارت شگفت زده خواهيد شد.

ضمن اينكه در ايام اوج و شلوغي مسافرت ها اجاره ويلا در زيارت آن هم با قيمت ارزان و كيفيت بالا،  همچون پيدا كردن سوزن در انبار كاه است و خب قيمت هم بسته به منطقه اي كه سوئيت در آن قرار گرفته همچنين امكاناتي كه در اختيار مسافران قرار داده مي شود و نيز تعداد اتاق و تخت هاي آن بستگي دارد اينكه تك خوابه باشد يا چند خوابه فرق مي كند چرا كه در روستاي زيارت  قيمت ها از 150هزار تومان ، 250 هزار تومان و در برخي مناطق بالاي 850 هزار تومان است.

با اين تفاسير مسافران عزيز كه قصد اجاره يا بررسي قيمت اجاره ويلا در زيارت را دارند مي بايست به نكات گفته شده توجه نمايند، و بدانند سوئيت‌ها به دليل كوچكي و ارزاني، زودتر از هتل ها و هتل آپارتمان ها اجاره داده مي شوند ، پس هرچه سريعتر  قيمت اجاره ويلا در زيارت را بررسي و نسبت به اجاره ويلا در زيارت اقدام نمايند.

معمولا ارزان ترين ويلاي اجاره اي در زيارت از شبي 150 هزارتومان شروع مي شود و اين دسته از سوئيت اجاره اي در زيارت از امكانات كمي برخوردار هستند و يا اينكه در طبقه همكف قراردارند.

اجاره سوئيت در روستاي زيارت گرگان

يكي از مشكلات اكثر گردشگران و مسافرين اجاره ويلا در زيارت و يا پيدا كردن ويلاي ارزان قيمت در زيارت مي باشد. با توجه به اينكه روستاي زيارت رو به گسترش است و تعداد سوئيت هاي اجاره اي رو به افزايش مي باشد امكان اجاره ويلا در زيارت آسان تر شده است.

اجاره كلبه جنگلي در روستاي زيارت

روستاي زيارت يكي از روستاهاي ييلاقي شهر گرگان مي باشد كه بسيار در ميان مردم محبوب مي باشد. البته امروزه با توجه به روند رشد ويلاسازي و خانه هاي مدرن بافت سنتي و قديمي آن ديگر مثل قديم نيست و تقريبا به روستاي مدرن تبديل مي شود اما هنوز هم بوي نان سنتي و همچنين با اجاره خانه سنتي در زيارت مي توانيد خاطرات گذشته را زنده نگه داريد.

هنوز هم مي توان خانه هاي قديمي و چوبي را در روستاي زيارت پيدا كرد. هنوز هم در جاي جاي آن مي توان تابلوي اجاره ويلا در روستاي زيارت را ديد كه بتوانيد ساعتي از اين زندگي پر از زرق و برق دور شويد و لذت يك زندگي روستايي را تجربه كنيد.

اجاره خانه روستايي در زيارت

در روستاي زيارت سكوها و تراس هاي چوبي با گل هاي شمعداني روي آنها منظره اي هست كه تو همه جاي روستا تكرار ميشه و بسيار چشم نواز هستش.

كوچه ها با شيب هاي زياد به هم وصل ميشه و گهگاه پيرمرد و پيرزن هايي با لباس هاي رنگارنگ رو ميبينيد كه دست به كمر دارن قدم ميزنن و همشون بدون استثنا با ديدن شما بهتون سلام ميكنن. داخل خانه هاي سنتي روستاي زيارت گرگان بسيار خاص و تماشاييه و درهاي كوچك و پنجره هاي رنگي و جاجيم هايي كه در كف خانه پهن است بسيار زيباست .

پيشنهاد مي كنم اگر به دنبال اجاره خانه سنتي در زيارت هستيد كلبه چوبي بهرام را انتخاب نماييد.

اجاره سوئيت در روستاي زيارت

در ميان روستا امامزاده اي وجود دارد كه براي مردم اين منطقه بسيار مورد احترام مي باشد و دركنار اين امامزاده استخر آب گرم نيز وجود دارد كه هر ساله مسافران زيادي از آن استفاده ميكنند.

اگر دوست داريد كه در كنار امامزاده بمانيد مي توانيد اجاره ويلا در زيارت را از ساختمان هاي اطراف شروع كنيد كه تقريبا تمامي آنها تبديل به سوئيت شده اند.

كمي كه از روستا بگذريم كم كم نماي طبقاتي خانه هاي چوبي روستاي زيارت كه بر روي هم ساخته شده اند نمايان ميشه.رفته رفته مناظر دراطراف ما بازتر و بازتر ميشن و ميدان ديد بسيار گسترده تر ميشه. كوه ها ي معروف اين روستا به نام زبله , تلمبار و سردانسر كه هر كدام زيبايي بي نظيري دارد شكوه خود را به نمايش مي گذارند.

اجاره ويلا لاكچري در گرگان

اجاره ويلا لاكچري در گرگان هم يكي از اقامتگاه هايي است كه طرفداران خود را دارد. طيف وسيع مسافران با سلايق  متنوع باعث وجود سوئيت هاي ارزان، ويلاهاي استخردار، كلبه هاي چوبي در زيارت و ويلاهاي لاكچري در گرگان شده است. هر گردشگري با توجه به نياز خود براي اجاره ويلا يا سوئيت اقدام مي كند.  مطمئن باشيد براي اجاره ويلا لاكچري در گرگان سردرگم نخواهيد شد، زيرا با هر بودجه اي در اين شهر مي توانيد سوئيت و ويلا اجاره كنيد.

اجاره ويلا استخر دار در زيارت گرگان هم از آن دسته  اقامتگاه هايي است كه مسافراني كه به دنبال ويلاي مجهزتري هستند، آن را انتخاب مي كنند. با اجاره ويلا استخردار در زيارت علاوه بر لذت بردن از طبيعت، قدم زدن در جنگل، ديدن آبشارهاي زيبا و متنوع و نفس كشيدن در هوايي تميز و مطبوع، مي توانيد از استخر براي تفريح در داخل ويلا استفاده كنيد.

قيمت اجاره ويلا و سوئيت در زيارت

قيمت اجاره سوئيت و ويلا در زيارت با توجه به شرايط و امكانات ويلا بسيار متنوع است. در انتخاب ويلا و اجاره سوئيت، به امكانات و محيط قرار گيري ويلا دقت كنيد. زيرا اين دو عامل در تفاوت قيمت نقش دارند. شما مي توانيد با جست و جو در وب سايت ما به مقايسه قيمت اجاره ويلا و سوئيت در زيارت بپردازيد. با رزرو ويلا و سوئيت در زيارت چند روز قبل سفر مي توانيد انتخاب بهتري با هزينه مناسب تري داشته باشيد و در ورود به زيارت، براي اجاره ويلا و سوئيت گمراه نشويد.

معمولا ويلا و سوئيت هاي ارزان و قيمت مناسب در زيارت در همان روزهاي ابتدايي تعطيلات اشغال خواهند شد. بنابراين بهتر است قبل از استارت سفر، مكان اقامت خود را مشخص كنيد. اگر در مورد قيمت ويلا ارزان در زيارت تعجب كرديد، بايد بگوييم كه قيمت اجاره سوئيت در زيارت بسته به منطقه قرار گيري، تعداد اتاق، امكانات رفاهي و تعداد تخت تعيين مي شود. بنابراين ممكن قيمت اجاره ويلا از شبي 200هزيار تومان نيز شروع شود.

در نتيجه اگر قصد داريد تعطيلات آينده تان را با اجاره سوئيت و ويلا در زيارت گرگان بگذرانيد، بايد نكات گفته شده را مدنظر قرار دهيد و زودتر براي اجاره ويلا لوكس در زيارت يا اجاره سوئيت ارزان اقدام كنيد.

مسير دسترسي به روستاي زيارت

مسير دسترسي به روستاي زيارت آسفالته مي باشد و در ميان مسير درختان سر به فلك كشيده كه همچون سايباني بر روي خيابان را پوشانده است مواجه مي شويد و در اين هنگام صداي رودخانه و آواي خوش پرندگان شما را به سمت خود جلب مي كند و در انتهاي اين فضاي ارامش بخش به روستاي زيارت مي رسيد. در طول مسير اين روستا شما زنان خونگرم و زحمتكش را مي بينيد كه دركنار تنورهاي داغ و گلي در حال پخت نان محلي روستاي زيارت مي باشند.

محلات معروف روستاي زيارت

سرخچشمه , كوچه تلكا , كوچه چفكا , كوي ميدان , گلسار , گاو خوسه , كفتر خوسه , كندس تخته , تپه , دلوا و اودين , نخود چشمه و ... .شما مي توانيد حتي در اين محلات نيز اقدام به اجاره ويلا در زيارت را داشته باشيد.

جاهاي ديدني زيارت

  1. آبشار دو قلوي زيارت
  2. چشمه آبگرم زيارت
  3. امامزاده روستا
  4. مجموعه آبشارهاي دره تل انبار 
  5. آبشار خال دره
  6. ارتفاعات زُبله
  7. شَمسَك
  8. تلمبار
  9. كلاه گردان
  10. طبيعت سردانسر
  11. سفيد آب
  12. تالو
  13. بافت قديمي و خانه هاي سنتي روستا

مسير دسترسي به كوه هاي معروف زيارت

مسيركوه  سردانسر : سرخچشمه , دلوا , اودين , نخود چشمه , سردانسر

مسير كوه زبله : جاده آبشار , گاو خوسه , تپه , گرگ لو,كولي چال , زبله

مسير كوه تلمبار : جاده آبشار, كندس تخته , شهر بت (شربت), امر تخت ,چشمه سياه خاني , تالو , تلمبار

آبشار دوقلوي زيارت

بعد ازگذر از امامزاده شما به جاده خاكي برمي خوريد كه در حدود 4 كيلومتر بايد آن را طي كنيد تا به آبشار دوقلوي روستاي زيارت برسيد. پس از پارك خودروها و پياده روي كوتاه ۱۰ دقيقه اي و عبوز از روي ۳ پل كوتاه فلزي و چوبي وارد تنگه اي بسيار خنك با صخره هاي بلندي ميشيم كه در دوردست ابشار بلند زيارت با پراكندن قطرات اب در فضاي بسته تنگه هواي بسيار مطبوع و خنكي رو ايجاد كرده و همواره مملو از مسافران علاقه مند و البته مردم طبيعت دوست شهر گرگان هستش .

البته مي توانيد به جاي اجاره ويلا در روستاي زيارت به فكر اجاره يك سوئيت درجاده آبشار باشيد. ويلاهاي اين قسمت داراي ويوي بسيار زيبايي هستند اما در نظر بگيريد كه داراي امكانات كمتري از قبيل برق , لوله كشي گاز و آب مي باشند و در اين ويلاها براي روشنايي از موتور برق , آب ازآب تانكر و براي گاز از كپسول استفاده مي كنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.