اجرای نمای چوب با فایبر سمنت برد

۳ بازديد

امروزه صاحب خانه ها برای نمای خانه هایشان گزینه های مختلفی دارند. درحالی که بعضی از صاحب خانه ها از شکل افقی یا نمای هلندی برای خانه هایشان استفاده می کنند، یکسری های دیگر به دنبال این هستند که ظاهر نمای خانه ی خود را تغییر دهند. اگر خانه ای روستایی دارید، یا اگر خانه ای در محوطه ای روستایی مثل خانه ییلاقی، کلبه دارید ممکن است از نما صرف نظر کنید و بر روی نمایی چوبی سرمایه گذاری کنید. نمای چوبی یک گزینه نمای بیرونی کلاسیک است که به اشکال مختلف از تخته چوبی گرفته تا زونا و محصولات چوبی مهندسی شده وجود دارد. صاحبان خانه می توانند از بین چندین نوع چوب، از جمله چوب سرو، کاج، صنوبر و سدر انتخاب کنند. اگرچه چوب سابقه طولانی به عنوان یک ماده جانبی دارد، این بدان معنا نیست که قدیمی به نظر می رسد. به لطف سبک های متعدد آن، صاحبان خانه می توانند از دیوارپوش چوبی برای ایجاد طرح های سنتی و مدرن استفاده کنند. در واقع، این ماده آنقدر نمادین است که بسیاری از متریال‌های نمای مدرن‌تر سعی می‌کنند از چوب تقلید کنند. یکی از این موارد فایبر سمنت برد طرح چوب است که ظاهری کاملا روستایی دارد که با محوطه شما سازگاری دارد و مناسب است و به ظاهر خانه شما زیبایی دوچندانی می بخشد.

نمای سنتی چوب چه ویژگی هایی دارد؟

نمای چوب برای این ایجاد شده و روانه بازار شده است که افراد برای نمای خود به یک روش نسبتا ارزان و سریع نیاز دارند. با استفاده از تخته چوب های بلند و آسیاب شده به شکل نما هدف بسیاری از افراد است، اما برای یکسری از افراد همچین نمایی دست یافتنی نیست. در مناطق روستایی، ساخت تخته های بلند کار سخت و مشکلی است و همچنین انتقال این محصولات به چنین مکانی سخت است. بنابراین صاحب خانه ها باید از آن چیزی که در دست دارند استفاده کنند.

معایب نمای چوب چیست؟

نمای چوبی نیز چند ایراد دارد

تعمیر و نگهداری: شما نمی توانید اجازه دهید که نمای چوبی به خودی خود کهنه شود، یا ممکن است با مشکلات پوسیدگی و سایر خرابی ها مواجه شوید. در عوض، نیاز به نگهداری دائمی دارد

هزینه: برخی از نماهای چوبی ارزان هستند، اما بهترین چوب ها می توانند از خط به قلمرو گران قیمت عبور کنند. نمای چوبی نیز می تواند هزینه بیشتری نسبت به سایر مواد برای نصب داشته باشد.

مزایای فایبرسمنت برد

نمای فایبر سمنت برد چندین مزیت دارد.

نگهداری: این سایدینگ در برابر حشرات، قارچ ها و آسیب اشعه ماوراء بنفش مقاوم است. به سادگی با یک شلنگ و آب به طور منظم تمیز کنید.

دوام: این نوع سایدینگ در طول زمان به خوبی خود را حفظ می کند و در برابر آتش مقاومت می کند و آن را به یکی از بادوام ترین مواد سایدینگ موجود در بازار تبدیل می کند.

سفارشی سازی: به عنوان یک محصول سیمانی، این ماده را می توان به راحتی به اشکال مختلف از جمله سبک های چوبی کلاسیک قالب گیری کرد.

پایداری: با اتکا به الیاف چوب ضایعات و نیاز به نگهداری کم، این یکی از سازگارترین گزینه های سایدینگ است.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.