نرم افزار مديريت مطب قلب و عروق سورنا نرم افزاري جامع و پيشرفته جهت مديريت و اتوماسيون مطب متخصص قلب و عروق مي باشد. اين نرم افزار جايگزين پرونده كاغذي در روش سنتي مي شود. نرم افزار پرتابل مطب قلب و عروق قابل نصب بر روي تبلت مي باشد كه پزشك مي تواند به سادگي تمام گرافي ها، تصاوير، برگه هي آزمايشات ، نسخه ها و ... بيمار را هم در بيمارستان و هم در مطب و يا هرجاي ديگر به راحتي مشاهده نموده و باقلم ويرايش نمايد. هر پزشك يا مديريت مركز پزشكي از اين مسئله آگاه است كه مديريت پرونده هاي بيماران، سوابق پزشكي، اسناد مالي بيماران و … زماني كه تعداد مراجعات مطب رشد مي كند به مراتب سخت تر و پيچيده تر مي شود. لذا وجود يك استراتژي دقيق براي مديريت اين پرونده ها و راه هاي رسيدگي هرچه سريعتر به اين امور موضوعي بسيار مهم تلقي مي گردد.
در گذشته پزشكان از زونكن ها و پوشه ها و طبقه بندي هاي شخصي خود براي دسترسي به اين پروند ها استفاده مي كردند و منشي مطب با مراجعه به قفسه و پوشه مورد نظر و كمي جستجو، مي توانست به اطلاعات بيمار دسترسي پيدا كند كه حتي با وجود اين طبقه بندي ها باز هم گاهي روند مديريت مطب با كندي صورت مي گرفت و بيمار و پزشك دقايقي معطل مي شدند. از اين رو نرم افزار مديريت مطب و نوبت دهي براي دسترسي هرچه سريعتر و دقيق تر به پرونده هاي پزشكي توسط تيم برنامه نويسي سورنا گردآوري شد تا ضمن دسترسي به پرونده ها، اطلاعات آماري و گزارشات متنوع از روند كاري مراكز پزشكي را براي پزشكان فراهم آورد.
نرم افزار مديريت مطب متخصص قلب و عروق
نرم افزار مطب قلب و عروق سورنا قابلييت ثبت اطلاعات آنژيو گرافي ،آنژيوپلاستي، اكو كارديوگرافي ، تست ورزش و همچنين ثبت ديگر اطلاعات ناراحتي هاي قلبي بيمار امكان درج اطلاعات بيماري قلبي بيمار همانند مراجعه قبلي با يك كليك و امكان ويرايش آن براي كم و زياد كردن اطلاعات پذيرش بيمار و محاسبه درآمد روزانه ، ماههانه و... قابليت ثبت يادداشت هاي پزشك براي هر بيمار را دارا مي باشد.
نرم افزار مطب قلب و عروق هم بر روي سيستم كامپيوتر / لپ تاپ / Allinone پزشك و هم بر روي سيستم منشي نصب مي گردد. همچنين در صورت تمايل پزشك نرم افزار بر روي تبلت هم نصب مي گردد تا در صورت حضور در بيمارستان پزشك بتواند به تمامي اطلاعات سيستم خود دست يابد.
نرم افزار مديريت مطب پزشك قلب و عروق مجهز به سيستم فيلد ساز، فرمول ساز و گزارش ساز مي باشد. كه اين سيستم ها قابليت توسعه نرم افزار طبق پرونده تخصصي پزشك را توسط كاربر فراهم مي سازد.
نرم افزار مديريت مطب در دو نسخه منشي (بخش پذيرش) و پزشك (بخش ويزيت) به منظور سهولت در كارها و كاهش زمان در مطب طراحي شده است
اين نرم افزار به خوبي پرونده هاي پزشكي بيماران را مكانيزه كرده و حسابداري مطب شما را در سريع ترين حالت انجام مي دهد. توسط اين نرم افزار مي توانيد اين سيستم را بر روي كامپيوتر منشي و پزشك راه اندازي كرده و در كمترين زمان سيستم مديريت مطب خود را حرفه اي تر و با دقت بالا انجام دهيد.
به طوري كه يك پزشك به هنگام استفاده از امكانات جامع اين نرم افزار، كمترين نياز را به سيستم سنتي كاغذ و قلم احساس خواهد كرد.
ويژگي هاي كلي نرم افزار مديريت مطب و درمانگاه
ايجاد پرونده الكترونيك براي بيمار شامل مشخصات فردي و سوابق پزشكي، پذيرش و تخصيص خدمات به ايشان، ثبت معاينات و شرح حالات توسط قلم نوري، صندوق و تسويه حساب، ارتباط با دستگاه هاي پوز بانكي، بانك تصاوير با امكان عكس برداري و اسكن پرونده ها، سيستم رزرو وقت و نوبت دهي به بيماران و گزارش صندوق به پزشك، گزارشات جامع از كاركرد مطب، تعريف كاربران با سطوح مختلف و … در نظر گرفته شده است.
نرم اقزار مديريت مطب از دو پنل كارشناس و پزشك تشكيل شده كه در ادامه قابليت هاي هر كدام را به صورت جداگانه بررسي خواهيم كرد :
امكانات نرم افزار مديريت مطب نسخه منشي ( بخش پذيرش )
- امكانات تشكيل پرونده بيمار
- ثبت مراجعات بيمار
- ثبت اطلاعات كامل بيمه
- امكان خروجي بيمه براي مسلح و درماني به دو صورت pdf و فايل تكست
- امكان نوبت دهي
- چت بين منشي و پزشك
- ويرايش و حذف پرونده و مراجعه
- امكان شخصي سازي تمامي قسمت ها
- امكان جستجوي بيمار بر اساس نام و شماره ملي و شماره بيمه
- امكان تعريف و طبقه بندي انواع تعرفه هاي خدمات تشخيصي ودرماني قابل ارائه در مطب
- تشكيل كد پرونده خودكار و منظم
- امكان ارسال مجدد بدون هزينه بيمار به پزشك
- كنترل سيستم ارسال بيمار به پزشك
- سيستم بانك تصاوير و درج انواع تصاوير مربوط به دوره درماني، آزمايشات و يا سوابق پزشكي بيمار
امكانات نرم افزار مديريت مطب نسخه پزشك ( بخش ويزيت )
- امكان نوشتن پرونده ونسخه بيمار با قلم نوري
- امكان كار كردن با سيستم بدون موس وتنها با قلم نوري
- چت با منشي
- امكان شخصي سازي سيستم نگارش نسخه و پرونده طبق مراحل سازماني مطب
- امكان بايگاني نسخه ها و مراجعات و تشكيل پرونده و مشاهده مراجعات قبلي
- امكان فعال سازي قسمت هايي مانند تاريخ عمل ها و...
- امكان جستجو در پرونده ها
- مشاهده پرونده هاي هرروز به ترتيب ارسال
- قابليت چندين رنگ و اندازه قلم در سيستم قلم نوري
- امكان ثبت تمامي خدمات مطب اعم از سونوگرافي و...
- سيستم حسابداري ساده ويژه درج بدهكار و بستانكار كردن بيماران
- امكان شخصي سازي سيستم حسابداري
- امكان جستجوي پيشرفته پرونده ها
- دسته بندي مراجعات
- امكان كنترل كامل خروجي بيمه
نرم افزار مديريت مطب و درمانگاه بخش بيمه ها :
- ايرانيان
- كارمندي
- ساير اقشار
- تامين اجتماعي
- نيروهاي مسلح(ارتش)
- جانباز- نيروهاي مسلح
- آزاد
- و تمامي بانك ها و موسسات بيمه
چگونگي پشتيباني نرم افزار مطب و نوبت دهي
اطلاعات بيمار ، حساب ها و سوابق پزشكي و مراجعات يك مطب، براي هر پزشك بسيار حائز اهميت است و در صورتي كه مشكلي براي اين اطلاعات پيش بيايد مي تواند ضرر هاي جبران ناپذيري را به دنبال داشته باشد. لذا شركت سورنا ، تيمي مجزا را براي پشتيباني از اين نرم افزار در نظر گرفته است و هر پزشك يا كارمند مطب مي تواند در صورت هر گونه سوال يا درخواست پشتيباني در ساعات كاري شركت تماس گرفته و راهنمايي هاي لازم در اين زمينه را اخذ نمايد.
قابل ذكر است اين نرم افزار قابليت افزايش امكانات با توجه به نيازهاي مركز پزشكي شما را دارا مي باشد. همچنين مراكز درماني ، درمانگاه ها و كلينيك هاي پزشكي مي توانند از اين نرم افزار به صورت اختصاصي بهرمند شوند.